בנייה של אתר אינה עניין של מה בכך. הדבר צריך להיעשות תוך תשומת לב לפרטים קטנים שצפויים להקל על הלקוחות בעת הגלישה ולאפשר להם לבצע בסופו של דבר רכישה של המוצרים או השירות שאתם מעניקים. במדריך זה נציין בפניכם בקצרה פרטים על בנייה של אתר אופטימלי לקהל הלקוחות שלכם. הישארו אתנו ותהיו בטוחים שאתם בונים את האתר הטוב ביותר.
רקע לכתיבת המדריך
המדריך הנוכחי נכתב לאחר שנתקלנו באתר של חברה מוכרת שלא נציין את שמה. מדובר בחברה שמשווקת מוצרים שונים מחוץ לארץ ויש לה הרבה סניפים ברחבי הארץ, כאשר הבולטים ביותר שבהם נמצאים בערים הבאות:
- תל אביב
- ירושלים
- באר שבע
- רמת גן
- חיפה
- אילת
אתם כנראה מכירים את החברה ואולי אפילו ערכתם קנייה בחנויות הפרונטליות שלה. החברה הקימה ממש לאחרונה אתר חדש ונדמה שמישהו שם חסך על אנשי מקצוע שבקיאים בתחום. שכן, יש לחברה אתר לא אופטימלי בעליל שגורם ללקוחות רבים לנטוש את אפשרות הקנייה המקוונת בעקבות כך. אנחנו חלק מקהל היעד שבחר שלא לרכוש מהאתר והחלטנו לכתוב על כך מדריך שיאפשר לאחרים לבנות אתר אופטימלי וללמוד מהטעויות של החברה המדוברת.
אז איך תבנו אתר אופטימלי לקהל הלקוחות שלכם? השלב ה – 1
בשלב הראשון אתם צריכים לפנות אל חברה שבקיאה בכל הנוגע להליך של בניית אתרים. שכן, אם תפנו לחברה שאין לה ניסיון בתחום או שתחליטו לבצע את בניית האתר באופן עצמאי, אתם עלולים לבצע טעויות הרסניות שיגרמו ללקוחות שלכם שלא לקנות אצלכם כלל.
איך תבנו אתר אופטימלי לקהל הלקוחות שלכם? השלב ה – 2
בשלב זה אתם צריכים לבדוק שיש לחברה המדוברת הרבה המלצות. שכן, אתם יכולים לפנות אל חברה באופן אקראי סתם כי היא נשמעת לכם טוב. אבל זה לא מספיק. עליכם לקרוא פרטים אודות החברה המדוברת ולראות שיש לה ממליצים רבים. אם מבין הממליצים יש חברות גדולות ומוכרות, אתם יכולים להיות רגועים שאתם בוחרים נכון.
איך תבנו אתר אופטימלי לקהל הלקוחות שלכם? השלב ה –3
בשלב ה – 3 אתם צריכים לבדוק את האתרים שהחברה המדוברת (זו שהומלצה לכם) בנתה. כך תוכלו להיות בטוחים ב – 100% שמדובר בחברה שעונה על הצרכים שלכם. שכן, לעיתים, בעלי עסקים בוחרים בחברות לאחר ששמעו אינספור המלצות עליהם, אך בסופו של דבר מתגלה להם שהחברות עוסקות בעיקר בעיצוב מסוים שאינו מתאים להם.
כמה מילים לפני סיום המדריך
עד כאן 3 השלבים שיאפשרו לכם להיות בטוחים לגמרי שאתם בונים אתר אופטימלי שמתאים לקהל הלקוחות של העסק שלכם. אנו מקווים שתיישמו את השלבים הללו באופן מדוקדק. שכן, הדבר צפוי להבטיח לכם שקט נפשי ואתר טוב שיותאם לכם באופן אישי כמו כפפה ליד.