אנשים שמבינים במכירת מותגים ומוצרים כבר יודעים, ההשקעה בפרסום לעיתים חשובה יותר מהשקעה באיכות המוצר.
אנשים רבים כיום כבר לא קונים רק בגלל האיכות, אלא בגלל גודל הפרסום. אחד הדברים בהם חשוב להשקיע הוא דף נחיתה.
לכן, בשביל שיהיה לכם דף הנחיתה הטוב ביותר, הכנו בעבורכם מדריך ששם את הדגש על מה באמת חשוב בדפי נחיתה.
דף נחיתה – מידע כללי
דף נחיתה הוא העמוד אליו מגיע הלקוח בקליק הראשון. אל דף הנחיתה מגיעים לקוחות בפוטנציה, שיש לשכנע להפוך ללקוחות של המותג או המוצר. בניית דף נחיתה יכולה להתבצע לבד, אך לרוב נהוג לקחת איש מקצוע שייבנה בעבורכם את דף הנחיתה, זאת לאור חשיבותו בשיווק.
אל דף הנחיתה מגיעים בדרך כלל לקוחות באמצעות פרסומות, בעיקר פרסומות בגוגל. לכן אם העסק שלכם נותן מספר שירותים, רצוי מאד להפריד בין דפי הנחיתה, זאת כדי לא להעמיס על הלקוח אינפורמציה שלא רלוונטית אליו.
הכלל הראשון: הגדרת קהל יעד
עליכם להבין לפני הכל מי אתם רוצים שיגיעו לדף הנחיתה שלכם. מה סוג הלקוחות שמעוניינים במוצר, ומה יגרום להם לרצות להיות דווקא הלקוחות של המוצר שלכם.
הכלל השני: הבנת ייחודו של העסק
נסו לחשוב מה הייחוד של המוצר או המותג שלכם, למה שיהיה המוצר העדיף על מוצרים אחרים שמשווקים כעת בארץ. נסו להבין מי המתחרים שלכם, ומה שונה מהם. במידה וקשה לכם לעבור את השלב הראשון והשני, רצוי לפנות למקדם אתרים שיעזור לכם לדקור את הנקודה, ולהפוך את דף הנחיתה למדויק הן לקהל היעד והן למוצר שלכם.
הכלל השני: התמקדות בעיקר ולא בטפל
לדף הנחיתה אסור בשום באופן להיות עמוס! הוא צריך להכיל אך ורק מה שהלקוח צריך לדעת בהיכרות ראשונית ותו לא. תוכלו לשים בדף הנחיתה קישור לאתר שנותן הסברים מפורטים, אך שלא יופיעו בדף הנחיתה. בדף הנחיתה שימו רק מה שאתם חושבים שרלוונטי: מידע על המוצר, ודרכי התקשרות.
הכלל השלישי: צרו תמריצים ליצירת קשר
זכרו שרחבי האינטרנט של עשרות אלפי דפי נחיתה, מדוע שלקוחות יבחרו דווקא בשלכם? בדיוק בגלל זה כדאי מאד לתת ללקוחות סיבה לבחור דווקא במוצר שלכם. תוכלו להשאיר בדף הנחיתה קוד קופון או שובר הנחה שייגרמו ללקוחות לרצות ולבחור דווקא בכם. הצעה נוספת היא שיחת ייעוץ חינם ראשונית ללא התחייבות, שיחה שכזו יכולה להרגיע מאד לקוחות מתלבטים, שתוכלו לשכנע בשיחה.
הכלל הרביעי: עיצוב
אל תשכחו שאנשים פעמים רבות קונים עם העיניים, דף נחיתה מוצלח הוא דף נחיתה אסתטי, שבא לאנשים להישאר בו ולראות עוד מהמקום שהוא נוצר בו. לכן, אל תשקיעו רק בפרטים הכתובים, אלא גם בנראות של הדף עצמו, לחלק מהאנשים זה הרבה יותר חשוב מהפרטים היבשים.