כנסים הם הזדמנויות נהדרות עבור חברות להציג את המוצרים והשירותים שלהן. זו גם הזדמנות להתחבר ללקוחות פוטנציאליים, שותפים ומשקיעים. אחת הדרכים ליצור רושם מתמשך בכנסים היא באמצעות הפצת מוצרים ממותגים. מוצרים ממותגים לא רק משמשים כתזכורת לחברה שלך אלא גם משמשים ככלי שיווקי. במאמר זה נדון בכל הרעיונות למוצרים ממותגים שניתן להפיץ בכנסים.
תיקים
תיקים הם פריט פופולרי לחלוקה בכנסים. הם מעשיים וניתן להשתמש בהם לנשיאת ציוד ועידה אחר. שקיות שקיות הן גם ידידותיות לסביבה, מה שמתיישר עם יעדי הקיימות של חברות רבות. חברות יכולות להדפיס את הלוגו או ההודעה שלהן על התיק, מה שהופך אותו ללוח חוצות מהלך עבור המותג שלהן.
בקבוקי מים
בקבוקי מים הם עוד פריט פרקטי שניתן לחלק בכנסים. לעתים קרובות המשתתפים שוכחים להביא בקבוקי מים משלהם, והחזקת אחד מהם בהישג יד יכול להיות מועיל. בקבוקי מים יכולים להיות גם ידידותיים לסביבה אם הם עשויים מחומרים ברי קיימא כמו זכוכית או מתכת. חברות יכולות להדפיס את הלוגו או ההודעה שלהן על בקבוק המים, מה שהופך אותו לתזכורת מתמדת של המותג שלהן.
מחברות
מחברות הן פריט קלאסי להפצה בכנסים. המשתתפים יכולים להשתמש בהם כדי לרשום הערות במהלך הפעלות או לרשום רעיונות. מחברות ניתן להתאים אישית עם לוגו או מסר של חברה, מה שהופך אותה לכלי שיווקי עדין אך יעיל. חברות יכולות גם לבחור לכלול עט עם המחברת, מה שהופך אותה לסט שלם.
כונני USB
כונני USB הם פריט מעשי שהמשתתפים יכולים להשתמש בו כדי לאחסן חומרי ועידה או עבודה משלהם. חברות יכולות לטעון מראש את כונני ה-USB עם תוכן משלהן, כגון מידע על מוצר או סרטוני תדמית. ניתן להתאים כונני USB גם עם לוגו או מסר של חברה, מה שהופך אותו לכלי שיווקי עדין אך יעיל.
אביזרים לטלפון
אביזרי טלפון הם פריט פופולרי שניתן להפיץ בכנסים. הם יכולים לכלול כיסויי טלפון, שקעי פופ או מטענים. אביזרי טלפון הם פרקטיים ויכולים לשמש את המשתתפים זמן רב לאחר סיום הכנס. חברות יכולות להדפיס את הלוגו או ההודעה שלהן על אביזר הטלפון, מה שהופך אותו לתזכורת מתמדת של המותג שלהן.
גרביים
גרביים הם פריט ייחודי לחלוקה בכנסים. הם בלתי צפויים ויכולים להיות דרך מהנה להציג את המותג של החברה. ניתן להתאים גרביים עם לוגו או מסר של החברה, מה שהופך אותה לכלי שיווקי עדין אך יעיל. חברות יכולות גם לבחור לכלול עיצוב או דוגמה מהנים על הגרביים, מה שהופך אותם לפריט בלתי נשכח עבור המשתתפים.
כדורי לחץ
כדורי לחץ הם פריט פרקטי שיכול לעזור למשתתפים בהפגת מתח במהלך הכנס או אחריו. ניתן להתאים אותם עם הלוגו או המסר של החברה, מה שהופך אותה לכלי שיווקי עדין אך יעיל. כדורי לחץ מגיעים במגוון צורות וגדלים, כך שחברות יכולות לבחור אחד שמתאים למותג שלהן.
שרוכים
שרוכים הם פריט פרקטי שהמשתתפים יכולים להשתמש בו כדי להחזיק את תג הוועידה שלהם. הם גם דרך מצוינת להציג את המותג של החברה. ניתן להתאים שרוכים עם לוגו או מסר של חברה, מה שהופך אותה לכלי שיווקי עדין אך יעיל. חברות יכולות גם לבחור לכלול עיצוב או דוגמה מהנים על השרוך, מה שהופך אותו לפריט בלתי נשכח עבור המשתתפים.
מטענים ניידים
מטענים ניידים הם פריט מעשי שהמשתתפים יכולים להשתמש בו כדי לטעון את הטלפונים שלהם או מכשירים אחרים. הם גם דרך מצוינת להציג את המותג של החברה. ניתן להתאים אישית מטענים ניידים עם לוגו או מסר של החברה, מה שהופך אותו לכלי שיווקי עדין אך יעיל. חברות יכולות גם לבחור לכלול עיצוב או דוגמה מהנים על המטען הנייד, מה שהופך אותו לפריט בלתי נשכח עבור המשתתפים.
חולצות טריקו
חולצות טי הן פריט קלאסי לחלוקה בכנסים. הם פרקטיים וניתן ללבוש אותם זמן רב לאחר סיום הכנס. חולצות ניתנות להתאמה אישית עם לוגו או מסר של החברה, מה שהופך אותה לכלי שיווקי עדין אך יעיל. חברות יכולות גם לבחור לכלול עיצוב או דוגמה מהנים על החולצה, מה שהופך אותה לפריט בלתי נשכח עבור המשתתפים.
קשיות לשימוש חוזר
קשיות לשימוש חוזר הן פריט פרקטי המיישר קו עם יעדי הקיימות של חברות רבות. הם גם דרך מצוינת להציג את המותג של החברה. ניתן להתאים קשיות לשימוש חוזר עם לוגו או מסר של החברה, מה שהופך אותה לכלי שיווקי עדין אך יעיל. חברות יכולות גם לבחור לכלול עיצוב או דוגמה מהנים על הקש לשימוש חוזר, מה שהופך אותו לפריט בלתי נשכח עבור המשתתפים.
סיכום
ישנם רעיונות רבים למוצרים ממותגים שניתן להפיץ בכנסים. תיקים, בקבוקי מים, מחברות, כונני USB, אביזרי טלפון, גרביים, כדורי מאמץ, שרוכים, מטענים ניידים, חולצות טריקו וקשיות לשימוש חוזר הם כולם פריטים מעשיים שהמשתתפים יכולים להשתמש בהם ולשמור הרבה אחרי שהכנס נגמר.
חברות יכולות להתאים את הפריטים הללו עם הלוגו או המסר שלהן, מה שהופך אותו לכלי שיווקי עדין אך יעיל. על ידי הפצת מוצרים ממותגים בכנסים, חברות יכולות ליצור רושם מתמשך על המשתתפים ולהגביר את המודעות למותג. ולמרות שעטים ממותגים הם פריט קלאסי להפצה, ישנן אפשרויות רבות אחרות שיש לקחת בחשבון שיכולות לעזור לחברות להתבלט מהקהל.