אם אתם בעלי עסקים, אתם וודאי יודעים עד כמה קריטי השימוש במרכזייה.
יציבות התקשורת שלכם עם הלקוחות הינה דבר חשוב וקריטי להמשך העסק, והיא תתאפשר, בעיקר, בזכות המרכזייה.
המרכזייה נחשבת לפתרון הטכנולוגי המתקדם ביותר כיום, מדובר בכלי טכנולוגי משוכלל שמאפשר להעביר תכנים וקולות על הרשת האינטרנטית.
לפני העידן האינטרנטי, התרגלנו שתכנים אלו מועברים בדרך פיזית ובכלי תקשורת מידיים, אך עם התקדמות הטכנולוגיה אנו נחשפים בשנים האחרונות למהפכה בתחום הענן.
בזכות הפריסה הרחבה של האינטרנט, והשיפורים הטכנולוגיים שמתחדשים בכל עת, אפשר לבצע את פעולות הקידוד במהירות וביעילות לעומת תחילת עידן התקשורת.
אז מהן היתרונות של מרכזייה בעידן האינטרנטי? אספנו עבורכם לפחות 2 יתרונות שישכנעו אתכם לעשות את המעבר האינטרנטי הזה.
-
גמישות ונוחות
תחילה, חשוב לציין שמקום כמו מרכזיה בענן הינה פתרון נגיש יותר לבעלי העסקים מבחינה גיאוגרפית, במקום שבעלי עסקים ייאלצו להתקין פיזית במשרדים עמדת מרכזיה, ויבזבזו על כך משאבים כספיים יקרים, זמן ובעיקר נוחות, הם יכולים להנות ממקום כמו מרכזית טלפון הפועלת בעידן האינטרנטי ואיננה מגבילה אותם לתחום גיאוגרפי מסוים ובכך היא מאפשרת להם להמשיך לגדול ולהתפתח מכל מקום והאופציה הזו אף פעם לא תהיה מוגבלת בפניהם. המרכזייה האינטרנטית תאפשר לעסקים וללקוחות לשנות בכל עת את חבילת השימוש מבלי להיתקל בבעיות תפקוד של המרכזייה הקיימת.
בנוסף, התקנת מרכזייה בעידן האינטרנטי קלה יותר לתפעול ולשימוש, ואין צורך בידע מוקדם או בתוכנות מיוחדות. עניין זה חוסך מבעלי העסקים את החזקת הצוות הטכני הדרוש, ומפנה עבורו חדרי שרתים עמוסים שאין בהם צורך.
-
עלויות
מרכזייה הפועלת ע"י העידן האינטרנטי חוסכת באופן משמעותי את עלויות תפעולה והחזקתה לעומת מרכזייה שפועלת באופן פיזי, בעלי העסקים יכולים להגיע לחיסכון של 45% על הוצאות המרכזייה בכך שהם עוברים לפלטפורמה האינטרנטית, חיסכון זה עלול להיות משמעותי וקריטי בשביל מרבית בעלי העסקים. תשתיות המרכזייה האינטרנטיות נתמכות בעיקר באינטרנט ולא בקווי טלפון כפי שהיה נהוג בעבר. בנוסף, המרכזייה האינטרנטית חוסכת גם מעלויות השיחות הבינלאומיות שהיא מקיימת ועלות דקת השיחה יורדת באופן משמעותי. וכידוע לנו כסף הינו מרכיב חשוב בכל עסק קיים ולכן יש לשקול בכובד ראש את המעבר למרכזייה אינטרנטית.
סיכום
התקשורת בעידן שלנו כל הזמן מתקדמת, והמרכזיות בעידן האינטרנטי מספקות עבורנו פתרון נוח וגמיש, ומאפשרות גישה לשיחות טלפוניה ע"י אמצעים טכנולוגיים כמו: אפליקציות, מחשבים, תוכנות אינטרנטיות, ללא שום צורך במכשירים פיזיים. ישנם יתרונות רבים להפעלת מרכזיה בעידן האינטרנטי, ובראשם נוחות השימוש, והקלות שבה בכל נקודת זמן העסק יכול לבחור להוסיף או לגרוע משאבים ונתונים הנמצאים במרכזיה, בלחיצת כפתור קטנה.
ככה שאם הנכם בעלי עסקים, כדאי שתתקדמו קדימה עם הטכנולוגיה ותעניקו לעסק שלכם את השירותים הטכנולוגיים המתקדמים ביותר ובכך גם תחסכו מכם עלויות מיותרות. בהצלחה!