עם ירידת היעילות של פייסבוק בקידום אורגני של עסקים וירידה בכמות הצפיות של סרטונים שונים ביוטיוב, חלה נסיגה גדולה של בעלי עסקים למרחב האינטרנטי המבלבל של טיקטוק
בניסיון לייצר קידום משמעותי לעסק שלהם תוך כדי שיווק ויצירת טרנדיות.
כדי לסייע להם, מתקיימות סדנאות טיקטוק בחסות חברות שונות כדי לתת את הכלים הנכונים לשימוש יעיל באפליקציה.
לאוזן הבלתי מודעת, סדנה שכזו יכולה להישמע כמו משהו לא אמין.
מי צריך בכלל קורס או סדנה לאפליקציה? תתפלאו, ועוד יותר תתפלאו כמה מידע מחכה לכם שם
ידע כללי
מאחורי כל גבר מוצלח עומדת אישה תומכת ולהיפך. בדיוק כך, עובדת האפליקציה הזו. יש כל כך הרבה גורמים שפועלים ומשפיעים ברקע על היעילות של טיקטוק, והבנתם תוכל לסייע מאוד בבניית פרופיל עסקי עם לא פחות מ- 10,000 עוקבים. אלגוריתם, תוספות של מוזיקה, זכויות יוצרים שלכם ושל אמנים אחרים, ערכו של תיוג, קידום אורגני, משמעות של פירוט על סרטון, ועוד ידע כללי רב שיעזור לכם לייצר תנועה בפרופיל שלכם.
עריכת סרטונים
סדנת טיקטוק עשה סדר בכל הכלים האפשריים שעומדים לרשותכם בכל הנוגע לעריכת סרטונים. הסופה ועריכת טקסטים, זוויות צילום, שימוש בפלייבקים, זכויות יוצרים, אורך סרטון, איך לייצר סרטון באורך מושלם, תוספות, טקסט, תאורה נכונה ועוד.
שבלונות ותוכנית פעולה
חלק מהעניין ביצירת פרופיל עסקי שהתנועה אליו נוצרת באמצעו סרטוני וידאו היא שיש מספר סרטונים שונים אך לכל אחד פורמט אחיד. פינת "הידעת", חדשות מהמדף, שאלות נפוצות, שימוש במוצרים שונים וטיפ יומי הם רק שבריר מסוגי הסרטונים שאפשר להעלות במסגרת של קידום עסקי. כדי שחשבון טיקטוק יראה רציני ביחס לשאר המתחרים, אחידות בפורמטים ושבלונות תבדיל אתכם משאר המתחרים. סדנאות טיקטוק מסייעות בבניית השבלונות הנכונות בדרך לייצור תוכן איכותי ורלוונטי.
ואסטרטגיות שיווק
אם עקבתם והפנמתם את מה שנכתב עד הלום, ברור לכולנו שטיקטוק הוא כלי עסקי בעל פוטנציאל כמעט אינסופי. בכדי להיות משתמשים חכמים ויוצרי תוכן מובילים, סדנאות טיקטוק יערו לכם להבין כיצד לבנות תכנית שיווקית בהתאם לעסק שלכם שתניב תוצאות בהדרגה לטווח רחוק. אופי הסרטונים, השבלונה הנכונה, טקסט ואינפורמציה הם רק חלק מדרך שלכם לשיווק מוצר ביעילות.
קהל יעד
בעולם השיווק בכלל ובמרחב הטיקטוק בפרט, טירגוט של קהל יעד הוא קריטי במיוחד. באפליקציה משתמשים מיליוני משתמשים בכל חתכי הגילאים האפשריים. סדנת טיקטוק יעילה תסייע לכם לבנות ולייצר תוכן שיגיע לעמודים הראשיים בקרב המשתמשים שהמוצר שלכם מתאים להם בהתאם לחתך הגיל. אמנם אין כזה דבר פרסום שלילי, אך בסופו של דבר המטרה היא לייצר תוכן ייעודי, ברור וקונקרטי. תמיד עדיף לכוון כמה שיותר לקהל היעד שלכם, על אחת כמה וכמה כשהאלגוריתם משחק תפקיד משמעותי במיוחד.