כל בעל עסק אשר משקיע בשיווק, פרסום וקידום העסק שלו יודע שמוצרי שיווק ופרסום ומתנות ממותגות הם אחד מהכלים הכי חשובים והכי חיוניים לקידום העסק שלו.
בין אם זה ללקוחות ובין אם זה בדוכני החברה בתערוכות ובתקופות בהן יש חגים.
שיווק חלוקת מוצרי שיווק ומתנות ממותגות הוא הוכחה ברורה לקידום העסק, כך שבעזרת המתנות ומוצרי השיווק תוכלו להגביר מכירות ולהגדיל את מאגר לקוחותיכם.
חשוב שתדעו כי מתנות לעובדים ומוצרי פרסום ושיווק שעליהם מתנוסס לוגו החברה הם אביזרים שמוכרים במס ואפשר לקבל עליהם זיכוי במס השנתי על הוצאותיכם.
אז אילו מוצרי שיווק לעסק שלכם תוכלו להזמין אונליין?
מהם מוצרי שיווק?
מגוון מוצרים אלה הוא רחב וניתן להתאים אותו לפי התקציב שברשותכם ולאיזו מטרה אתם מכוונים. כמובן שחשוב להתאים את המוצר לקהל היעד שלכם, בין אם מדובר בקידום מכירות ובין אם סתם גימיק מיוחד לאירוע, בין אם חלוקה בטיולי ואירועי חברה ובין אם מתנות ממותגות הניתנות במתנה ללקוחות הקבועים על מנת לחזק איתם את הקשר, במיוחד בחגים ובמועדים. מתנות אלה אף יכולות להגדיל את מאגר הלקוחות הקיים, כי בינינו, מי לא אוהב לקבל מתנות?
אילו מוצרי שיווק הכי מומלצים?
תוכלו להתאים את המוצרים שבחרתם לחג, למועד או אפילו סתם לאחת מעונות השנה. לדוגמה – בחורף תוכלו לחלק לעובדים מטריות ממותגות, ספלים, תרמוסים לקפה שניתן לקחת לכל מקום. בחג פסח – גביע לקידוש ממותג, קערת ליל הסדר ממותגת, הגדה עם הלוגו שלכם ועוד. תוכלו לחלק בטיולי החברה בקבוק ממותג שומר קור, כובע עם לוגו החברה, חולצת טישרט מנדפת ועוד. ללקוחות החברה תוכלו לחלק בחגים מארז שוקולדים, בקבוק יין, מארז קרמים, מגבות ועוד. הכל תלוי בתקציב שלכם ועד כמה תרצו ותבחרו להשקיע בעובדים שלכם או בלקוחות החברה. תהיו בטוחים שזוהי בחירה נכונה, אתם לא תתחרטו על כך.
אילו מוצרים אפשר להזמין אונליין?
הכל! כוסות, חולצות, מעמד לטלפון, בקבוקים, תיקים, צידניות, כובעים. הכל תלוי בכם ובאילו מוצרים תבחרו על מנת לפנק את העובדים והלקוחות שלכם ודרכם לשווק את העסק שלכם. תוכלו להיכנס לאתר שלפניכם ולהתרשם מהמגוון הרחב שהוא מציע.
https://ma-bali.com/category/%D7%9E%D7%95%D7%A6%D7%A8%D7%99%D7%9D-%D7%9E%D7%9E%D7%95%D7%AA%D7%92%D7%99%D7%9D
איך דרך המוצרים שאני נותן העסק שלי יגביר מכירות ויגדיל מאגר לקוחות?
מאוד פשוט. אדם מקבל מתנה שימושית, הוא מסתובב איתה ברחוב במודע או שלא במודע. בין אם זה מטריה בחורף, כובע\חולצה בטיול או בקבוק נירוסטה לשמירה על קור. בני האדם הם סקרנים, הם מסתכלים על המוצר ומתחילים לשאול שאלות את אותו אדם. האם הוא עובד של החברה או לקוח, אם מדובר בעובד הם יתרשמו מכך שהחברה מפנקת את העובד בכאלו מתנות שוות, ואם הוא לקוח של החברה הם עוד יותר יתלהבו שאותו אדם לקוח של אותה חברה אבל בכל מקרה הם בוחרים להגיד תודה על כך שהוא לקוח שלהם ורוצים לפנק אותו. אותו אדם ששואל ייכנס לאינטרנט ויחפש את החברה הזאת, שהרי הם מביאים מתנות והוא גם רוצה, והנה, עוד לקוח חדש שהצטרף בעזרת מוצר השיווק. התוצאה – הגברת מכירות והגדלת לקוחות.