עולם האינטרנט הפך כבר ממזמן למעין "עולם שני" בו אנו מבלים לא מעט משעות היום.
כיום, עסק שאינו באינטרנט הוא כאילו לא קיים, כך שכל עסק קטן או גדול חייב נוכחות אינטרנטית כלשהי בשביל לשרוד ולהתחרות בעסקים אחרים.
בנייה של אתרי אינטרנט לעסקים אינה משימה מורכבת במיוחד, אך אם אתם רוצים שהאתר שלכם יבלוט מעל המתחרים ויצליח לבצע את המטרה שלו בצורה הטובה ביותר, ישנם כמה דברים שפשוט אסור לוותר עליהם.
בכדי לעשות לכם את החיים קלים, אנחנו באיזי פוינט בניית אתרים סיכמנו עבורכם את 6 הדברים החשובים ביותר עבור כל אתר אינטרנט מצליח!
שימוש במילות מפתח וקידום האתר
לפני הכל, אנחנו רוצים שתחשבו רגע מתי הייתה הפעם האחרונה בה נכנסתם לדף השני בגוגל כשעשיתם חיפוש. לא מצליחים להיזכר? אל דאגה, אתם לא לבד. רובם המוחלט של הגולשים אינם מגיעים אפילו לתחתית דף התוצאות הראשון כשהם מחפשים ערך מסוים בגוגל, ונכנסים לאפשרויות הראשונות בלבד. למרבה המזל, ישנן מספר שיטות המאפשרות לכם לקדם את האתר שלכם ולמקם אותו גבוה ברשימת התוצאות במנועי החיפוש השונים.
בכדי לעשות זאת, איזי פוינט בניית אתרים עובדים בשיטה המוכרת ביותר לקידום אתרים, הנקראת SEO (Search Engine Optimisation), הכוללת מחקר מקיף של מילות מפתח אותן תמקמו בחוכמה באתר שלכם. מילות מפתח הן למעשה מילים שמנועי החיפוש "אוהבים", ושימוש נכון בהן הוא כלי מרכזי לקידום האתר שלכם ברחבי הרשת.
לוגו ייצוגי וייחודי
בדומה למיתוג של כל חברה, לוגו ייחודי וקליט הוא קריטי עבור יצירת רושם ראשוני חיובי על קהל היעד שלכם. עיצוב חכם ומקצועי של לוגו האתר שלכם יגרום לגולשים להרגיש שהם נמצאים במקום רציני, ולא באיזה "סתם עוד אתר".
עיצוב נכון ומקורי
בדומה ללוגו, גם עיצוב האתר עצמו הוא אלמנט חשוב במיוחד עבור הצלחת האתר שלכם. בחרו בפונטים וצבעים מתאימים וקלילים, שיהפכו את הגלישה באתר שלכם לחוויה מיוחדת בפני עצמה.
תפריט נגיש וקל לשימוש
חווית המשתמש היא אחד הדברים שיגרמו לגולשים לרצות לחזור ולגלוש באתר שלכם. וודאו שהאתר שלכם מאפשר גישה קלה ומהירה לכל עמוד וערך בו ירצו הגולשים לבקר. כמו כן, תכנון נכון של התפריט ידאג שתוכלו להכווין את הגולשים לתוכן אליו תרצו שהם יגיעו.
עמוד יצירת קשר
זה אולי נשמע מובן מאליו, אך הרבה אתרים עסקיים אינם מודעים לחשיבות של עמוד יצירת קשר. אחרי הכל, הגולשים הם לא רק לקוחות, אלא בני אדם עם צרכים ושאלות. עמוד יצירת קשר יעזור ללקוחות שלכם לדעת שיש עם מי לדבר במקרה של כל טענה, ויתרום לאמינות האתר והעסק שלכם.
תוכן איכותי וקל לקריאה
השתדלו לא להפציץ את הגולשים שלכם בתוכן עמוס וקשה לקריאה. כשזה מגיע להוספת תוכן, כלל המפתח הוא "תפסת מרובה – לא תפסת".
![מחשב]()