נכון שגם לכם זה מרגיש כאילו לכולם יש עסק וכולם מבינים לעומק את החשיבות של קידומו בגוגל ובפלטפורמות נוספות כמו: אינסטגרם, פייסבוק, טיקטוק? אז נכון, לא כל העסקים אבל קיים היום רוב גדול של עסקים שהבין כבר ממזמן שבלי לקדם את עצמו ולשווק את עצמו הוא לא יכול להמשיך להתקיים. זה נהיה כמעט בסיסי.
בואו להבין מה חשוב לבדוק לפני שבוחרים בחברת פרסום או קידום אתרים.
-
הבטחות גרנדיוזיות הן נרות האזהרה הראשונה שלכם
חברת EasyCloud אחסון אתרים מספרת לנו על הבטחות שווא שחברות לקידום אתרים או חברות הפרסום מבטיחות לאתרים שהן עובדות איתם. אתם בתור בעלי עסקים צריכים להבין את השוק: כמו שאתם מקדמים את העסק שלכם בחברה אחת כך גם המתחרים שלכם – ולכן אין שום דרך להבטיח ב100 % שום דבר. לא מקום קידום האורגני ובטח לא מקום בקידום הממומן. ברגע שחברה מבטיחה לכם הבטחות כאלו תדעו שאתם צריכים להמשיך הלאה.
-
מחיר נמוך? תוצאות נמוכות גם הן!
יש המון חברות קידום ושיווק שמציעות לכם שירותים במחירים הזויים וקטנים וזה כמובן מפתה מאוד, אבל אם נחשוב רגע לעומק על התהליך שהן אמורות לעשות עם האתר שלכם בשביל שהוא יגיע לתוצאות מעולות אנחנו מבינים שאין להם באמת זמן לבצע אותו עם יש להם כל כך הרבה לקוחות. זכרו: זה לא הכמות זה האיכות. קמפיינים בגוגל מתחילים כמו מסע, היד תמיד צריכה להיות על הדופק, הדברים תמיד משתנים בהתאם לתוצאות שקורות בשטח. Fialkov Digital משרד פרסום סיפרו לנו שאם קמפיין לא משתנה ומותאם ברגע האמת למה שקורה בשוק עתידו להישאר מאחור. וחבל.
-
תסלחו לנו, אבל הגודל ממש קובע
כיום כמעט בכל תחומי העיסוק שקשורים לעולמות האינטרנט והדיגיטל קיימים פרילנסרים שעובדים מהבית. בטח בתחום קידום האתרים בגוגל (SEO). לעיתים פרילנסר כמו זה יכול לתת שירותים לבעל עסק קטן, ללמוד דרכו ולעשות את צעדיו הראשונים בעולם קידום האתרים. אם אתם עסק גדול ויציב אתם צריכים להתחבר ולקבל שירותים מחברה גדולה ויציבה גם כן. היא יכולה לספר לכם מערכות של פרסום ותוכן מתקדמות, נסיון, ראייה לטווח הארוך וביטחון וודאות מסוימים.
-
לא להתבייש לבקש את מה שמגיע לכם
החלק הכי חשוב שאתם אמורים לקבל מהחברה הוא מעטפת שירות ואבטחת איכות על ידי מערכות שיודעות לבצע את האופטימיזציה של הנתונים בקמפיין שבנו לכם. מומלץ לבדוק שלחברה שבחרתם אכן יש את אותה המערכת ושהיא מנפיקה לכם דו"ח בסוף כל חודש שישקף את התוצאות והניתוחים של הקמפיין.
לסיכום
הנה לכם ארבעת הפרמטרים הכי חשובים שצריך לבדוק טרם פניתם לחברת הפרסום או הקידום שברצונכם לעבוד איתה. חלק מהפרמטרים פה תוכלו לדעת רק לאחר הפנייה, אבל את המסננים הראשונים שלפני הפנייה כתבנו לכם שחור על גבי לבן.
אנחנו סבורים שלא "תפלו בפח". שיהיה בהצלחה!