כל עסק על מנת להצליח חייב שיהיה לו אתר אינטרנט מפורט.
בין אם זה אתר למסעדה או בין אתר למוצרים אורגניים.
אבל על מנת שהעסק יצליח ויתפרנס חייבים להתחיל בתהליך נכון לקידום אתר האינטרנט.
אז מהו התהליך הנכון ואיך הוא יוכל לסייע לקידום האתר?
אפשר לחלק את התהליך ל4 דברים:
קידום אורגני
קידום ממומן
קידום אישי+ נגישות
שיווק מיתוג ופרסום
איך כל אחד מהם מסייע בקידום אתר אינטרנט?
קידום אורגני
כל עסק צריך לשאוף לכך שבתוצאות החיפוש בגוגל העסק שלו יופיע במקום הראשון, כאשר לקוח מתעניין במשהו שקשור לתחום שבו עוסק העסק. עסק שמקודם גבוה בגוגל הוא עסק שנחשף הרבה יותר לקהל הרחב במינימום השקעה.
היתרון בקידום אורגני הוא שלעסק מתחיל אשר מחפש לא לשפוך הרבה כסף על פרסום האתר שלו – העלות של קידום אורגני יחסית זולה ויש בו המון פוטנציאל ורווח עצום במיוחד עבור עסקים מתחילים.
החיסרון הוא שרק לאחר תקופה ארוכה ושוטפת, יהיה אפשר לראות תוצאות.
קידום ממומן
בקידום ממומן ישנה אופציה לקידום מודעות בתשלום בחיפוש של גוגל. מה זה אומר? שאדם שייכנס לחפש משהו בגוגל, יוכל לקבל פתאום מודעה על העסק שלך. יעניין אותו? הוא יעזוב לכמה דקות את הנושא שאותו הוא חיפש וייכנס לראות על מה מדובר. קידום ממומן מתאים למי שיש בידו תקציב לקידום העסק ויש לו מטרות שונות לקידומו – החל מקמפיין השקה, מבצעים ועד להעלאת מודעות למותג.
היתרון בקידום ממומן שאפשר לראות תוצאות מיידיות בפרסום ועלייה במכירות.
החיסרון הוא שהוא מתאים רק לעסקים שמוכנים להשקיע סכום כסף גדול באתר שלהם. כמובן שמומלץ בקידום ממומן להתייעץ עם אנשים שמבינים בתחום ועוסקים בו.
מומלץ לפני שמתחילים בקידום לעשות אפיון אתרים על מנת להבין מהם הדברים שהכי חשוב לכם בקידום האתר שלכם ומה המטרות שלכם.
קידום אישי+ נגישות
המטרה בקידום אישי הוא להביא את עצמכם לאתר האינטרנט. לקוחות מחפשים אותנטיות וכנות, הם מחפשים להתחבר לאנשים שמאחורי העסק.
מעבר לכך האתר צריך להיות נגיש וידידותי למשתמש. הוא צריך להיות ברור, מפורט, עונה על כל השאלות. המטרה שלכם זה שלקוח שנכנס אליכם לאתר יישאר בו דקות ארוכות, יחזור אליו כמה פעמים ולבסוף ירכוש מכם. אדם שנכנס לאתר שלכם ויצא ממנו כעבור שניות בודדות כי האתר לא עניין אותו ושום דבר לא משך אותו, הוא אתר לא טוב.
שיווק מיתוג ופרסום
כל אתר צריך מיתוג שיווק ופרסום, חשוב שהאתר ייראה יפה, שהפרסומות יהיו מעניינות ומושכות, חשוב שהפרסום שעושים לעסק יהיה פרסום נכון וטוב.
על מנת לעשות כזה דבר נדרש תהליך נכון ומדויק לעסק. כאשר בונים תוכנית פרסומית ושיווקית המתאימה לעסק לוקחים בחשבון את מטרות העסק, את קהל היעד – לאילו גילאים העסק פונה, מה המטרה של הפרסום, איזה קמפיין אנחנו רוצים לעשות על מנת למשוך לקוחות לאתר ועוד.
לסיכום, חשוב להבין שעל מנת לקדם את אתר האינטרנט שלכם חשוב לעשות תהליך הכי נכון והכי מדויק עבורו, ולהבין שלפחות בתור התחלה חובה לעשות קידום אתרים. תוכלו להתייעץ עם yeshnoseo ישנו קידום אתרים על מנת להבין מה הדבר הנכון ביותר עבורכם.
בהצלחה!