האם יפה שעה אחת קודם או שמא הערך של משרד פרסום ובמיוחד בדיגיטל מוערך יתר על המידה? הגיע הזמן לנבור בנושא ולהבין אחת ולתמיד מה הערך
שנפיק משימוש בשירותיו של משרד פרסום זה או אחר והאם אנו נמצאים בקהל היעד שירוויח מהשירות בצורה המיטבית.
מה תפקיד המשרד?
למשרד הפרסום מטרות רבות ודרכים רבות להשיג את מטרותיו אך מעל כולן ישנה שאיפה חד משמעית שהיא להגדיל את החשיפה של לקוחות אל העסק/השירות שאנו מציעים ומומלץ שהקהל גם יהיה קהל יעודי ככל הניתן (קהל אשר יש לו זיקה לשירות אותו אנו מפרסמים) למשרד כלים רבים וטכנולוגיות רבות שהוא יכול להשתמש בהן – מבניית אתר רספונסיבי שמתאים לכל סוגי המכשירים ועד ליצירת קמפיין ממומן בעל שדות חכמים שיודעים לטרגט (מהמילה target – מטרה) קהל לקוחות פוטנציאליים.
המשרד יכול לבנות עבורנו אתר משלביו הראשונים – בעזרת טכנולוגיות כמו php,wix,html,css ושלל הטכנולוגיות המוכרות כיום בשוק ולהשריש בו אלמנטים שיגרמו לו להתבלט אל מול מתחריו במנועי החיפוש (כגון גוגל)
המשרד יכול להוסיף תוכן בצורה רציפה כדי להראות עיקביות ותנועה ועל ידי כך למשוך קהל לקוחות
המשרד ידע גם מהו הערך החינמי אותו מומלץ להוסיף לאתר כדי למשוך קהל לקוחות פוטנציאליים ולגרום להם להעביר את הבשורה מאחד לשני.
לבסוף המשרד מסוגל גם להשתמש בטכנולוגיות הקיימות ברשת כמו קמפיין ממומן של גוגל,פייסבוק או אינסטגרם ולהגיע לקהל לקוחות רחב היקפים וספציפי ככל שנחכים להשתמש בשירותים בצורה יעילה יותר
אוקיי אבל למי ומתי מומלץ לפנות למשרד פרסום?
האם פרסומת בפריים טיים של ערוץ טלויזיה הייתה עוזרת לעסק שלכם?
האם פרסומת רדיופונית לקהל לקוחות רחב ככל הניתן הייתה משפרת את ההכנסה שלכם מהשירות שאותו אתם מציעים? אם עניתם כן על השאלות האלו ככל הנראה שמומלץ לפנות אל משרד פרסום. זאת מהסיבה הפשוטה שניתן להגיע לאפקטיביות של פרסומת ענקית בתקציב קטן עשרות מונים וניתן להתאים אסטרטגיה לכל לקוח ולכל עסק.
לאן לפנות?
התחום בצמיחה אקטיבית ומתמשכת מזה עשור. ישנם משרדי פרסום גדולים ומצליחים בישראל שמומלץ יהיה להיוועץ בהם תחילה ואז להבין כיצד ממשיכים ולתאם ציפיות.
לסיכום
השאלה הגדולה בה עסקנו היא מתי כדאי לפנות אל משרד פרסום והתשובה הפשוטה היא – כאשר אנו מעוניינים להגדיל את החשיפה אל העסק או השירות שאנו מספקים. התקציב יכול להיות מותאם לפרוייקט ולא צריך להתחיל מתקציבי ענק בשביל להרים קמפיין מוצלח שיראה הוכחות בשטח. ניתן להתקדם תוך כדי עבודה ולבחון את יעילות הקמפיין בעודו באויר. הגמישות הופכת את השירות לנגיש לכל מי שיחפוץ וישכיל לנצל את הכלים הקיימים ואת הידע הרב לטובתו האישית. זוהי תקופה חדשה בה צורת השיווק מתייעלת – הזמן לפנות אל משרד פרסום הוא כאשר העסק שלנו מוכן לחשיפה.